Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на моторно масло по моточасове.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на моторно масло по моточасове.

    В книжката нищо не пише по въпроса.Някой съобразява ли се с навъртяните часове?
    Като се има предвид задръстванията,зимата подгряването и лятото изчакването да охлади малко климатика.
    Нещо ми се върти 60 моточаса...но никога не съм се занимавал да следя времето...пък като сваля акумулатора,часовника се занулява...и все трябва да записвам,а пък забравям
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

  • #2
    Аз не се съобразявам с това. Сменям го на 10К и толкоз.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Това е по скоро за друг тип МПС.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        В моточасове се измерва времето на работа на мотора на комбайни, булдозери, багери, кранове и друга подобна техника, чиято основна функция не е да превозва хора и товари. В кабината на такава машина има специален моточасовник, който брои моточасовете при запален двигател.
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Това е по скоро за друг тип МПС.
          Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
          В моточасове се измерва времето на работа на мотора на комбайни, булдозери, багери, кранове и друга подобна техника, чиято основна функция не е да превозва хора и товари. В кабината на такава машина има специален моточасовник, който брои моточасовете при запален двигател.
          Така е,това е ясно на всички...
          Но все пак...ако,бъхташ всеки ден в 20-30минутни задръствания и го преобразуваш в километри..
          На мен ми е ясно,че затова хората (както и аз)си сменят маслото на 8-9к. от съображение за сигурност,но все пак.....
          По-скоро ще е интересно,ако някой го прави...да разберем каква е неговата гледна точка....или няма чак такива ненормалници.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            В продължение на 100 000 км сменям маслото през 15- 20 000. Не е толкова важно, ще направиш малко повече от смяна до смяна.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Просто го следи по пръчката как е на цвят и пипане.
              Даже имаше един руски тест с капка върху хартия, по това как се разлива и колко попива се разбира колко е чисто и колко нагари и мизерии има в него.
              Ще го потърся ако имам време.
              156 2.0TS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                Така е,това е ясно на всички...
                Но все пак...ако,бъхташ всеки ден в 20-30минутни задръствания и го преобразуваш в километри..
                На мен ми е ясно,че затова хората (както и аз)си сменят маслото на 8-9к. от съображение за сигурност,но все пак.....
                По-скоро ще е интересно,ако някой го прави...да разберем каква е неговата гледна точка....или няма чак такива ненормалници.
                За сметка на това, при градското каране преобладава празният ход, не-много високи обороти и като цяло ненатоварен режим на мотора. Или казано иначе - 10К изминати с висока скорост "износва" маслото в по-голяма степен отколкото равностойното им време при градско шофиране.

                Накратко - сменяй на даден пробег и няма да сбъркаш.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  http://caralyze.bg/articles/zashto-t...radski-uslovia

                  И аз съм на това мнение...но,тия тук не мислят баш така.
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                    Просто го следи по пръчката как е на цвят и пипане.
                    Даже имаше един руски тест с капка върху хартия, по това как се разлива и колко попива се разбира колко е чисто и колко нагари и мизерии има в него.
                    Ще го потърся ако имам време.
                    http://audibg.com/forum/index.php?/t...2%D0%B8%D1%8F/
                    http://www.oil-club.ru/forum/topic/5...esty-obschaya/
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                      http://caralyze.bg/articles/zashto-t...radski-uslovia

                      И аз съм на това мнение...но,тия тук не мислят баш така.
                      Човече, и във Финландско ли са яки задръствания?
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • #12
                        Тези тестове с хартия са от времето, когато прадядо ми си е карал Форда модел Т.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Със сигурност дават по-точна представа отколкото някакви гадаения по километри...
                          Разликата в работата на мотора между 10 000км изминати на пета или на втора предавка, знаете ли колко е? Повече от двойна.
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • #14
                            Маслото по принцип се износва най-много при прехода студено към топло. Но се гледа и по брой паления. Изчислено е, че за около 10к(при примерно 10w40) е необходима смяна. Чел съм го и затова го казвам. Може и да има хора, които няма да са съгласни.
                            Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150ps+gt2256v hybrid

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Strahil Покажи съобщение
                              Маслото по принцип се износва най-много при прехода студено към топло. Но се гледа и по брой паления. Изчислено е, че за около 10к(при примерно 10w40) е необходима смяна. Чел съм го и затова го казвам. Може и да има хора, които няма да са съгласни.
                              Аз например не съм съгласен. Маслото се скапва от работата, особено при работа на високи обороти. Двигателят се износва при преход от студено към топло и точно затова е първата цифра на маслото - за да ни покаже може ли да пази при студено

                              Comment

                              Working...
                              X